«Χάσαμε το όνομα, τουλάχιστον να μη χάσουμε και την ιστορία μας»

25 Ιουλίου 2007 στο 12:58 πμ | Αναρτήθηκε στις cult, infotainment | 20 Σχόλια

karatzafer.jpgΗ συγκλονιστική αυτή προτροπή ακούστηκε από τον πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γιώργο Καρατζαφέρη κατά την περιοδεία του στην Πιερία το περασμένο Σαββατοκύριακο. Κάλεσε μάλιστα τις Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Μακεδονίας να στήσουν από έναν ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου εντός των ορίων των νομών τους. Μιλώντας στον ειδικό απεσταλμένο της «Σαλάτας» τόνισε: «Προτείνω να ονομάσουμε όλες τις πλατείες, τους δρόμους και τα δημόσια κτίρια Μέγας Αλέξανδρος. Έτσι θα τονώνουμε το αίσθημα εθνικής υπερηφάνειας, δίνοντας ραντεβού Μεγάλου Αλεξάνδρου και Μεγάλου Αλεξάνδρου γωνία, απέναντι από την πλατεία Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θα είναι λίγο μπέρδεμα, αλλά η πατρίς αξίζει αυτή τη θυσία».

liako-motaz.jpg

Ο κ. Καρατζαφέρης έκλεισε τη σημαντική αυτή πολιτική του παρέμβαση υπογραμμίζοντας την αδιάκοπη συνέχεια του παγκόσμιου ελληνισμού κατά τα τελευταία 30.000 χρόνια και τη συμβολή του στην ιστορία του διαπλανητικού πολιτισμού των ΕΛ. Ως παραδείγματα του ελληνικού μεγαλείου ανέφερε μια πλειάδα έργων πνοής που συνέβαλαν στην ανάπτυξη και τη μεταρρύθμιση της αρχαίας ελληνικής χριστιανικής ορθόδοξης κοινωνίας: συγκεκριμένα ανέφερε τις σπηλιές στα Μάταλα και το χτίσιμο του Παρθενώνα, μέχρι το στέγαστρο Καλατράβα και το χτίσιμο της Πεντέλης. Και πρόσθεσε προφητικά: «Περιμένετε και θα δείτε πώς θα μεγαλουργήσει ο Έλλην και στην Πάρνηθα. Αν δεν με πιστεύετε ρωτήστε και τον Λιακόπουλο», είπε και αποχώρησε σφυρίζοντας αδιάφορα το σκοπό από τη «Γέφυρα του Ποταμού Κβάι».

Advertisements

20 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Τουλάχιστον να κάνουν τα αγάλματα του Μ. Αλέξανδρου, χωρίς το άλογο, γιατί τριπλασιάζει το κόστος. Ή αν επιμένουν στο άλογο, να μην βάζουν τον Μ. Αλέξανδρο. Στο κάτω, κάτω ο Βουκεφάλας πήγε Άσια.

  2. Πω πω…
    Αν χάσουμε και τη φέτα πάει το έθνος.
    Παιδιά στις επάλξεις τώρα για τη φέτα. Είναι το τελευταίο μετερίζι της ταυτότητας του έθνους.

  3. Echo mia aderfi ein’ omorfi poly
    ti lene MegAlexandro tin agapo poly

  4. @mo: αποδοκιμάζουμε τη χρήση του όρου «αδελφή» για άτομα ομοερωτικού προσανατολισμού (αν αυτό εννοείς) και δεν τον κόβουμε μόνο για να μη θεωρηθεί λογοκρισία έργου τέχνης (ποιητική αδεία / αηδία) και μιας και το όλον παραπέμπει στη Βόρεια Ήπειρό μας (που ενθυμούμαστε πάντοτε με δάκρυα στα μάτια)
    να μην επαναληφθεί όμως παρακαλώ! 🙂

  5. Ο Θουκυδίδης χαρακτηρίζει τους Μακεδόνες και άλλους βόρειους λαούς ως βάρβαρους με την έννοια των μη Ελλήνων.
    Ο ιστορικός Δημοσθένης   αποκαλούσε ακόμα το βασιλέα των Μακεδόνων  Φίλιππο ως βάρβαρο, άρα μη Έλληνα.
    Σιγά μην του κάνουμε και αγάλματα του βάρβαρου.

  6. Kαλύτερα να κάνουμε αγάλματα του Μπομπ Σφουγγαράκι. Είναι πιο συμπαθής και πιο Μέγας!

  7. Ναι ναι.. να τα ονομάσουμε όλα Μ. Αλέξανδρος! Καλή ιδέα αλλά μας έχουν προλάβει οι φίλοι μας οι Σκοπιανοί.. την πρώτη φορά που πήγα στα Σκόπια επισκέφτηκα ένα βράδυ ένα ζευγάρι (έμενε σε οδό Μ. αλεξάνδρου, μια από όλες) και όταν καλέσαμε ταξί άργησε κανα μισάωρο. Στο τέλος της βραδιάς μου λέει ο οικοδεσπότης: Πάντα το παθαίνουν. Έχει τόσες πολλές οδούς Μ. Αλεξάνδρου εδώ κοντά που πάντα χάνονται!

  8. Οι εθνικισμοί είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Η ηλιθιότητα του ενός τροφοδοτεί την ηλιθιότητα του άλλου!

  9. Θαυμάσια η διαφημιστική φωτογραφία.

    Αναγνώρισα τον κύριο Λιακόπουλο που τον έμαθα από τον Funel, και τον κύριο Γεωργιάδη που λατρεύεται από τον ξαδελφό μου που είναι ημι-επαγγελματίας χρυσαυγίτης.

    Ο άλλος κύριος, που η λάμψη του φαίνεται να προκαλεί προβλήματα στην όραση του κυρίου Άδωνι και μοιάζει με μπουζουκόβιο ζωέμπορα, ποιός είναι όμως;

  10. Γελάτε και κοροιδεύετε αλλά όσο άκρο είναι ο Καρατζαφέρης άλλο τόσο ισοπεδοτικοί είστε και εσείς. Φυσικά υποθέτω ότι όλοι όσοι κάνατε τα σχόλια περί Μ. Αλεξάνδρου (αλήθεια Μεγάλου για τους ξένους αλλά παλιοαδελφή για αρκετούς προοδευτικούς Έλληνες) μάλλον δεν είστε από Μακεδονία και όλοι πάνω από τον Όλυμπο είναι Βάρβαροι, Βούλγαροι κτλ. κτλ.
    Αδελφοφάδες Έλληνες…
    ΠΡοφανώς αμφιβάλλω αν γνωρίζετε την διαφορά του πατριωτισμού από τον εθνικισμό μια και η αμετροέπεια είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του Νεοέλληνα.
    Καλημέρα.

  11. @ Η κακομοιριά μας και η τύφλα μας :
    πάντως το ότι ο Alex ήταν «Μεγάλος» δεν αποκλείει το ότι ήταν και ομοφυλόφιλος και σίγουρα παλιός (του 4ου αιώνα π.χ.) 🙂
    επαναλαμβάνω: να κοπούν τα ρατσιστικά εδώ μέσα !!
    Καληνύχτα.

  12. 1. Tι σχέση έχουν οι σημερινοί κάτοικοι της βορείου Ελλάδας με τον Μ. Αλέξανδρο?
    ΚΑΜΙΑ
    2. Η ομοφυλοφιλία ακόμα και η παιδεραστία ήταν κανονικές συμπεριφορές στην αρχαία Ελλάδα. Αν θεωρείς κακό να λένε την αλήθεια, δηλαδή ότι ο Μ. Αλέξανδρος είχε ομοφυλοφιλικές σχέσεις, τότε απλά κόβεις και ράβεις την ιστορία στα ελληνοχριστιανικά συντηρητικά ήθη της εποχής μας.
    Αν απεχθάνεσαι την ομοφυλοφιλία, τότε απεχθάνεσαι και τον Μ. Αλέξανδρο. Οπότε γιατί τον υπερασπίζεσαι? Δεν μπορείς να είσαι περήφανος που ο τάδε (gay) Έλληνας αθλητής της ενόργανης, έγινε ολυμπιονίκης και μετά να βρίζεις τις «αδερφές». Αποφάσισε. Αν είσαι με τον Μ. Αλέξανδρο, δέξου τον όπως ήταν.

  13. Ο ρατσισμός αλά γερμανικά δεν είναι θεμιτός, αλλά αντί να κοροϊδεύετε την ιστορία σας προσπαθείστε να τη μάθετε και να την κατανοήσετε. ΟΚ, η πλάκα-πλάκα, αλλά υπάρχει και ένα όριο. Εκτός και δέχεστε και σας εκφράζει ο όρος «Τσιφτετέλληνες» και «Ελληναράδες».

  14. Τα έχεις μπερδέψει λίγο αγαπητέ. Αλλά για να μην το συνεχίζουμε, απλά το τί είναι ιστορία του καθενός δεν μπορεί να βασίζεται στο τί μας μαθαίνει η οργανωμένη κρατική διδασκαλία ιστορίας στο σχολείο. Ο Μ. Αλέξανδρος, είναι τόσο ιστορία των σύγχρονων Ελλήνων, όσο και των Ισπανών και των Αφγανών. Οφείλουμε να την κατανοήσουμε όσο και όλοι οι άλλοι. Και σίγουρα δεν κατανοείς την ιστορία, όταν την διαβάζεις μέσα από κατασκευασμένα φίλτρα για μεγαλεία του έθνους από το 20.000 πΧ μέχρι σήμερα. Η ιστορία θέλει νηφαλιότητα και αποστασιοποίηση.

  15. Η πλάκα – πλάκα, αλλά υπάρχει και ένα όριο. Αντί να κοροιδεύετε την ιστορία μας και τους αγώνες των προγόνων μας, άιντε μάθετε ένα-δυο πραγματάκια και όχι να αναμασάτε το κουτόχορτο που σας πασάρει ο πάσας ένας Ελληναράς και Τσιφτετέλληνας.

    Το μάθαμε όλοι και το κάναμε καραμέλα ότι οι Μακεδόνες ήταν βάρβαροι και καλά, και ότι έτσι είπε ο…»ιστορικός» Δημοσθένης. Είστε για γέλια και για κλάμματα. Ο Δημοσθένης ρε ήταν ρήτορας, δηλ. κάτι μεταξύ δικηγόρου και δημοσιογράφου για την εποχή, και επειδή δεν γούσταρε τον Φίλιππο έκανε προπαγάνδα εναντίον του. Αυτό είναι όλο. Ο Ισοκράτης, άλλος ρήτορας, ήταν υπέρ και όλο καλά γι τους Μακεδόνες έλεγε.

    Οι Μακεδόνες δεν ηταν βάρβαροι και μαλακίες. Ελληνικά μιλούσαν και ελληνικό πολιτισμό είχαν, άρα ήταν Έλληνες (βλ. ανασκαφές). Απλώς, επειδή ήταν Δωρικό φύλο (όπως οι Σπαρτιάτες), και είχαν ΜΟΝΑΡΧΙΑ αντί για δημοκρατία, οι Αθηναίοι δεν τους χώνευαν και τους φοβοντουσαν (και αποδείχτηκε ότι καλά έκαναν μια και ο Φίλιππος τους κατέκτησε).

    Αυτά τα ολίγα. Είδατε τι εύκολη και απλή είναι η ιστορία; Να μάθετε να ανοίγετε κάνα σοβαρό βιβλίο ιστορίας και να βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας και όχι ό,τι σας πασάρει ο κάθε δημοσιογράφος και προβοκάτορας.

  16. Ό,τι πεις … Ξέρω κάτι καλά βιβλία που μοιράζει ένας τυπάκος στην ΤV. Πώς τον λένε να δεις… α! ναι, Λιακόπουλο…

  17. Αγαπητέ ΔγΠ.
    Καλύτερα μην αλλοιώσεις το πολιτιστικό μεγαλείο που κουβαλάς στο DNA σου εδώ και 30.000 χρόνια, από την εποχή του Homo Erectus, μαθαίνοντας αυτές τις βρομερές γλώσσες.
    Και φυσικά άσχετα με το αν εμείς σε τούτο δω τον τόπο είμαστε που έχουμε τις αρχαιότερες, αναφορές στην ομοφυλοφιλία, πέτα τη στο πυρ το εξώτερο, γιατί η φυλή θέλει λεβέντες. Και μην ξεχάσεις να την διαγράψεις και από την ιστορία που τόσο αγαπάς, όταν είναι κομμένη και ραμμένη να περιγράφει μεγαλεία.
    Τελική πρόταση μου στην οποία σίγουρα θα συμφωνείς, είναι να εγκαταλείψουμε την ξενόφερτη θρησκεία και τον εβραίο μεσσία της και να γυρίσουμε επιτέλους στο 12θέο, όπως ήμασταν πριν έρθουν διάφοροι ξένοι στην Ελλάδα και αλλοιώσουν την ταυτότητα μας.
    Και φυσικά χώρα μας και πατρίδα μας είναι εδώ, γι’ αυτό οι ξένοι είναι μόνο για να τους πίνουμε τον ιδρώτα και να τους βάζουμε να χτίζουν μέσα στα δάση για πάρτη μας.

  18. Πίσω κουφάλες Δωριείες, Αχαιοί και Ιώνες. Η Ελλάδα ανήκει στους Πελασγούς. Ήρθατε, μας κατακτήσατε, μας επιβάλλατε τις 12θεϊστικές βλακείες σας (μια χαρά κατσίκες πηδούσαμε ως παγανιστές) μας εξοντώσατε (πλην ολίγων καθαρών όπως Εγώ).

    Έξω οι Μακεδόνες – Δωριείς, Σπαρτιάτες, Αθηναίοι και νησιώτες από την Ελλάδα Μου. Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα ναι. Επιτέλους η χώρα να αρχίσει να ανήκει και πάλι στους πρώτους κατοίκους της. Άντε, ελλείψει δεινοσαύρων στους δεύτερους. Εμάς.

    Μεγαλέξανδρος και Δωριείς φονιάδες των ελλήνων.

  19. Λυπούμαστε, αλλά μετά από συζήτηση που κάναμε, αποφασίσαμε να κόψουμε ένα αγενές και ρατσιστικό σχόλιο… (και την απάντηση σε αυτό)
    Ελπίζουμε να μην χρειάζεται να γίνεται αυτό συχνά, αλλά η Σαλάτα μας έχει τουλάχιστον μια (πολιτική) αισθητική που δεν θα χαλάσουν κάποιοι φρικαρισμένοι εθνικιστές.
    Έχει και αλλού να γράψουν τις σοφίες τους.

  20. Ειπα «κάνα ΣΟΒΑΡΟ βιβλίο ιστορίας» 🙂

    ——-
    Ξέρω κάτι καλά βιβλία που μοιράζει ένας τυπάκος στην ΤV. Πώς τον λένε να δεις… α! ναι, Λιακόπουλο…
    Comment by salataepohis — 31 July 2007 #


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

Αρέσει σε %d bloggers: