Κυβέρνηση: προτεραιότητα ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου

13 Ιουλίου 2007 στο 4:11 μμ | Αναρτήθηκε στις νέα διακυβέρνηση | 5 Σχόλια

Την προτεραιότητα της κυβέρνησης για εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός μιλώντας χθες το απόγευμα σε παραλιακή ταβέρνα της Ραφήνας. Στα πλαίσια αυτά, προωθείται άμεσα:

train.jpg– Η μονοδρόμηση του σιδηροδρομικού δικτύου σε κατεύθυνση προς Αθήνα, τις ημέρες εξόδου, τα τριήμερα και γενικώς όταν στα τραίνα υπάρχει πολύς κόσμος.
– Η απαγόρευση στάθμευσης αυτοκινήτων και φορτηγών στις αφύλακτες διαβάσεις, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής.
– Η άμεση ολοκλήρωση του Γιοφυριού της Άρτας έργου που χρηματοδοτείται από το Δ ΚΠΣ και κατασκευάζεται με τη μέθοδο του εγκιβωτισμού της γυναίκας του πρωτομάστορα.
– Η θέσπιση ενιαίου φορέα διαχείρισης σιδηροδρομικών ατυχημάτων, με αντικείμενο την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών ατυχημάτων σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΕΕ
– Η θεσμοθέτηση του «Συνήγορου του Σταθμάρχη», που θα ρυθμίζει την κίνηση των τραίνων όπου δεν υπάρχει σταθμάρχης.
– Η δημιουργία του υπερσύγχρονου σιδηροδρομικού σταθμού «Ελ Τρικούπης» που θα διακινεί 1000000 επιβάτες το χρόνο και θα διαθέτει όλες τις υπερσύγχρονες υποδομές, όπως ΙΚΕΑ, Κωτσόβολο και Πράκτικερ.
– Η ανανέωση του σιδηροδρομικού εξοπλισμού με σφυρίχτρες και κασκέτα νέας τεχνολογίας.

Επίσης ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε για την άμεση αποκατάσταση της ζημιάς από το πρόσφατο ατύχημα. «Όπου ήταν τραίνο θα ξαναγίνει τραίνο», δήλωσε αποφασιστικά, καταχειροκροτούμενος.

Advertisements

5 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. «Όπου ήταν τραίνο θα ξαναγίνει τραίνο»

    Γέλαγα μόνος μου και με κοιτούσαν αποριμένοι οι συνάδελφοι. Τέλειο!

  2. Αφού γίνει… ο σκοπός είναι να μην γίνει.

  3. Όλα τα σοβαρά συμβαίνουν εις καπηλειά. Ως και εις το προηγούμενον ποστ σας

  4. Ας μην ξεχναμε και τα υπολοιπα μετρα της κυβερνησης για τον ΟΣΕ:
    – Αλλαγη των γραμμων στην Πελλοπόνησο απο 90εκ πλάτος σε 40εκ για να μεγαλωσουν τα διπλανα οικοπεδα
    – Δημιουργια νεων τραίνων «super-inter-inter-city» που θα ενώνουν την Αθήνα με τη Λεμμεσό κ τη Λάρνακα μεσω σύραγγας μηκους 988,48χμ
    – Αλλαγη ολων των συρμων ωστε να καινε οικολογικο μαζούτ.
    – Μετονομασια του ΟΣΕ στο (πιο τρεντυ) «OSE!» και ιδιωτικοποιηση του επειτα απο απολυση ολων των εργαζομενων.

    Η αντιπολίτευση δεν παρελειψε να κατηγορησει την κυβερνηση πως ξεχναει την επαρχια, απαιτώντας γραμμες στην Σπαρτη, Κρητη, Κερκυρα, Ρόδο, Αστυπαλαια καθως στην Ιμβρο, με σκοπο την βελτιωση των σχεσεων με την Τουρκια. Τέλος ο αρχηγος της αξιωματικης αντιπολιτευσης, κος Γεώργιος «Γιωργάκης» Παπανδρέου επιτέθηκε προσωπικα στον Πρωθυπουργο, λέγοντας πως ετσι θα δημιουργησει τραινα «Σοβιετικου τυπου».

  5. Εύγε !!!


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

Αρέσει σε %d bloggers: